Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Wekkkk -,-
Sunday 2 December 2012 | 0 comments

Assalamualaikum readers :) hari nee aku boring,boring && boring oke :/ I have a many story :DD
Lets story tapi tdk semua okee . Firstly, aku ada cerita yang membuatkan aku && insan paling aku sayangi. 29/11/2012 tepat jam 10.08PM , c'kesayangan aku tu dia text aku then dia cakap dia nak bertunang  ngan aku,woww! terkejut heart aku weii . Dengan senyuman yang lebar selebarnyaa aku pun cakap aku setuju :D
Dan tunggu dia pulang sabah 4hhb ne.  Happy doo! Aku pun dah bgtau parent aku , mama aku okey jee,cincin  pun kami dah order. Cantik tauuu . Cincin emas dan kat cincin aku tuh ada nama dia& cincin dia pulak ada nama aku :) Ohmaigodesss! Nervous pulak aku nnt kalau dia dah sampai kat sini. So sekarang ne aku & dia dah bertunang , tinggal sarung cincin jee nnt tunggu dia pulang,yeahhh :DDD
Ggrrrrr! aku happy,aku happy,aku happy && happy! fuhh :/ Rasa nak teriak jee . hahaha XD .
Saksi nyaa yang dia nak bawa aku bertunang tu ialah cousin aku , eka & ayang ;) diaorang saksi . hahaha
getek betul ohh . Lain cerita pulak, aku tak sabar nak pulang kota kinabalu @ kk ne . 14hb ne aku dah going to kk dah,jyeahhh :DDD taun depan aku spm doo -,- Kat kk nnt aku nak beli barang sch  kat sane jelaa. mls nak beli barang sch kt sandakan ne.
Ohmaigad :'( i have text from my kesayangan. berita buruk! shitttt :(
okey laa,byeee!

Older Post | Newer Post