Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Kami joging ;3 ♥
Tuesday 11 December 2012 | 0 comments
 Assalamualaikum,good morning ;DD hari ne aku awal update belog kesayangan aku ne. See my title kan,okey okey.Hai ne kami pegi Joging :) sebelah kanan(aku)tengah tuh pulak cousin aku eka&yang pakai bju putih tuh cousin aku jugak nama dia ayang. Actlly kami 3 ne tiada tido okey,sbb apa? sebab kami tak ngantuk sepanjang malam tadi dan semangat mau p joging,semangat lahh sangat ;p Let's me story about tadi,hahahaha. Tadi kan masa ontheway nak p tempat b'joging cousin aku dua orang tuh nampak anjing@dog, dah lahh aku pulak tuh paling depan aku tengok dorang dah takda kat belakang aku dan dengan perasaan takut aku pun lari keja dua ekor cousin aku tuh. sape tak takut ngan binatang tuh weii :/ lepas jee anjing tu lari kami teruskan perjalanan kami. Setelah sampai ke tempat yang kami tuju kami pun panaskan badan dan teru berjoging. Korang nak tau tak berapa kali kitaorang joging td,hahaha. Kami joging cuma 2round. Penat gilak weii biarpun hanya 2round only -,- Okey lahh readers, aku nak g tido dulu yee ;3 sampai sini dulu okey-okey? byeeeeeeeee ~~

Older Post | Newer Post