Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




I'm sorry dear?? :(
Tuesday 4 December 2012 | 0 comments
Hello readers :'( today aku sedih betul. Lets me story okeyy :') cam ni cerita dia, actlly selama c'kesayangan aku kat semenanjung aku ada contact ex-boyfriend aku . Kan kat kampung kesayangan aku tu langsung tiada line so aku terasa tersangat laa boring time tu :/ so aku online laa,then aku chating ngan ex-boyfriend aku tu,chat punya chat terus sambung kat telefon dan kami pun b'text . Selama kesayangan aku tu tiada text&&call aku,aku b'text dengan ex-boyfriend aku sahaje. Layan punya layan sampai laa hari kepulangan kesayangan aku pun aku still b'contact dengan ex-boyfriend aku tu :/ Hati aku senang sebab kesayangan tidak tau pun yang aku b'contact dengan dia tu,tapi keesokan harinyaa,jenggggggg! >.< Ohmaigatsss :"( bangun-bangun saja aku dari tidur aku buka laa facebook then aku nampak c'kesayangan ada post something . So aku pun lari pegi bilik then bgtau cousin aku. Ggrrrr! aku takut yang teramat takut time tu :( bukan takut apa,aku bukan couple pun dengan ex-boyfriend aku tu. Right? hmm :/ nak tau tak apa yang kesayangan post kat wall facebook dia,  japp --->tunggu seja kau.. kauu bwa p tingok wayang kan. . yg 1 ni pun ikut juga.. Ndak apa 25 ni sya turun kk abis kau oleh kuu Z?? ..!!!!!!!!!!! SIALL LAA BRU BALIK SANDAKAN TAU2 ADA CER GINII. .. dan satu lagi post dia --->becontek rupa nya kan kmu balik,, selama aku d semenanjung. .
bagus bagus memang bagus TERBAIK !!!!! Hahhhh! tu laa kesayangan post kat wall dia :( aku tak mau c'kesayangan salah faham , aku ngan lelaki tu langsung tiada hubungan apa-apa pun. Kami sekadar kawan saja walapun dia Ex-boyfriend aku, aku langsung tiada perasaan dah kat dia . Ya Allah :'( kenapa laa boleh jadi semua ni? I'm sorry my dear Muhamad Azri ? please forgive me :'( kalau laa dia baca ne post kan bagus dan dia boleh jugak tau macam mana jalan cerita nyaaa!
Aku sayanggggggg diaaaaaaa! Aku tak nak hubungan aku && dia berakhir hanya gara-gara ex-boyfriend aku tu :/ I love my Super Man ( Muhamad Azri) !
I'M SORRY?


Older Post | Newer Post