Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




I can not live without you dear :'(
Saturday 29 December 2012 | 0 comments
Assalamualaikum readers :'( 
aku sekarang ne di sandakan dah,syukur lahh aku dah sampai dengan selamat ngan family aku. Aku sedih bila aku sampai kat sandakan(pga) ne sebab aku ngan capital A gaduh :'( i know i wrong but i already to apologize to him. Sedih gilak lah dengan semua ne guys! aku balik kat sandakan ne pun hanya disebabkan dia jee,aku ikut apa yang dia nak tapi ne dia balas kat aku?? aku rasa macam nak pulang jee ke kampung balik tapi dah tak boleh :( aku dah buat kputusan yang tersangat salah dan sekarang ne aku yang sedih + merana :/ Ya Allah , kenapa semua ne kau berikan kepada aku? aku tak tahan dengan semua ne :'( i really-really need him right now! Dengan tengok muka dia jee pun tadi aku dah ckup sedih,nak nangis tapi aku tahan because ada my family. Papun aku tetap tunggu capital A tu selama 1minggu ne untuk dia hubungi aku kembali. kalau dia tak ada contact aku,tu bermakna dia memang dah tak nak ngan aku lagi >.<
byeeee readers! :'(

Older Post | Newer Post