Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Hanya tinggal kenangan :'(
Monday 31 December 2012 | 0 comments
                                                       Assalamualaikum readers :'(
 hari ne aku sedih dan sedih,seorang insan yang pernah aku sayangi dan cintai telah pergi untuk selamanyaaaa :'( tadi sebelum jam 7PM,aku bersiap sbab nak pi mkn kat luar. aku pun smpai lah kat mcD kat area sandakan tu,then abis jee mkn aku & family msuk ke dlm kereta then nak teruskan perjalanan untuk pergi ke bandar ;/ tiba-tiba ada bestfriend aku text nama dia Ema dia ckp cmneh, 'titt,ada kau dengar cer psal along?' then aku bls aa,aku ckp 'tiada lahh,knpa?'my bestfriend bls cmneh 'astagaa titt,buduh bah kau ne! aku tak tipu :( ' dengan tidak di sangka air mata aku jatuh :'( masa tu mama aku tanya knpa,then aku ckp yang arwah dah pergii . Aku susah nak percaya! aku update ne belog bukan untuk menimbulkan masalah antara aku ngan fiancee aku tp aku sebak n sayu dengar berita yang aku tak sangka-sangka akan terjadi :( biar pun hubungan aku ngan dia sudah berakhir selama 1tahun tp aku tidak buang dia dlm hidup aku,aku still anggap dia kawan aku :') aku cukup-cukup berterima kasih kepada fiancee aku sebab memahami situasi aku sekarang ne.korang tau kan arwah siapa dulu ngan aku. aku cukup tidak sangka yang arwah blh pergi tinggal orang yang ada di sisi nyaaa . Aku tau Allah lebih menyayangi arwah :') aku post gambar arwah k?
itu lah arwah :'( aku tak blh nak tengok gambar arwah . to my fiancee,jgn mrh k aku post gambar arwah ne,bukan ada apa-apa k :') dlm facebook arwah aku tengok sempat lg arwah online and aku ada tengok comment arwah ngan kawan arwah 7hour ago. Masa awal tahun 2012 and pertengahan 2012 arwah ada bawa aku untuk couple balik tp aku tidak mau,yg aku pelik kenapa aku tidak mau bersama arwah lg masa tu? aku tau aku dah ada pengganti arwah masa tu tp,arggggghh! ntah lahh :'/ aku masih ingat lagi masa aku sakit arwah yang jaga aku kat hospital . Aku tau arwah sayang ngan aku tp hnya dengan satu kesilapan yg memang tidak blh d maafkan,hubungan kami yang aku&dia pertahankan selama 4tahun terlerai begtu sahaja. 31 DISEMBER 2012 sesungguhnya tarikh yang akan aku ingat untuk selamanyaaa. bukan aku nak buatkan sang kekasih aku marah tp aku tau dia mesti faham perasaan aku sekarang ne. Aku sayang arwah bukan mcm aku sayang fiancee aku tp ak sayang dia mcm kawan aku,at least aku dpt dengar suara dia masa dia call aku ,merayu-rayu bawa aku couple balik ngan arwah :') aku terpaksa terima semua ne ;'( Al-Fatihah untuk arwah :'(


Older Post | Newer Post