Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Everything ;DDD
Thursday 13 December 2012 | 0 comments
Assalamualaikum readers :) malam ne aku happy jee. Actly besok aku dah nak bertolak dah pegi kota kinabalu , Ohmaigatt3x! aku gembira sangat guys ;3 Mybe dalam lingkungan pukul 7PM macam tuh kot aku bertolak sebab if malam tak lah bnyk mana kereta lalu-lalu. Lain cerita pulak,you see the picture kt atas tuh tak? That's all my cousin okeyyy,aku pakai shawl hijau tuh dan yg dua orang tuh pulak cousin aku. comel tak diorang,of course lahhh. aku sekarang ne boring sangat nasib aa ada sii sang kekasih menemani chating kat Facebook :) nak calling tapi mls aa sebab online lg bgus sebab nnt tak jugak sang kekasih tuh marah-marah sbb aku tak lyan dia kt call. Aku ne kalau dah ada cousin kt rumah ne sape pun aku dah tak ingat. Asyik ketawa jee memanjang ngan cousin aku tuh. Cousin rapat lahh katakan :) sebenarnyaa aku ada nak upload picture aku. Nak tengok tak? heee ;3
Hahhh,tuh lahh aku :D Cantik tak,comel tak? awlolo~ melebih lahh pulak aku ne. yucks! hee . Sebenarnyaa picture ne masa Hari Raya Aidilfitri tahun 2012. Aku memang sukaa sangat take picture,mybe that my hobby kot, hmm. Alhamdulillah aku sekarang dah pakai tudung :) Doakan aku yee koranggg .Amin~ Aku ne tak lah baik mana pun cuma hanya aku ikut gerak hati aku untuk berubah. Nobody can't change diorang punya life lahhh guys . dulu aku nakal sangat,ne jujur okeyy;) Aku dulu join budak motor,jalan sana sini p clubbing ngan kawan-kawan,ponteng sekolah dan bermacam-macam TAPI aku dah berubah sekarang ne. Aku tak kesah korang nak pandang aku macam mana yang penting aku dah change my life,aku tumpukan pada pelajaran because i know sampai bila nak bekelakuan Nakal kan? So aku ambik jalan yang betul sekarang ne untuk berusaha jauhkan segala sikap ak yang dluk tuh. Biar pun aku ne nakal dluk but my PMR tidak terjejas okeyyy. aku dluk pernah tau tak datang sch selama 1bulan , sebab apa? sebab masa tuh aku bodoh tak fikir pelajaran tuh tersangat lahh pentingg! Aku pindah kat Sandakan ne pun atas sebab aku di buang sekolah,what?! aku d buang sebab apa? hmm, secara pengakuan yang jujur aku bgtau. Aku pernah d buang sch sebab aku mabuk kat sch . Masa tuh aku aku tngah hadapi Penilaian Menengah Rendah(PMR). Teruk tak? mesti aa teruk kan,tp aku brsyukur kpd Allah S.w.t kerana membagi aku peluang untuk memcantikkan corak kehidupan aku :') Result Pmr aku pun okeyy , atas berkat doa mama&babah. Thank you mam&babah,iloveyouuu! :'D Gara-gara sikap aku yang teruk tuh,aku tinggal kat sini(Sandakan). Aku tahu dah macam mana susahnya hidup tanpa orang tua di sisi,korang happy lahh sebab parent korang ada kat sisi korang. But,sokey lahh sbb hanya tinggal 1year jee aku stay kat rumah ne. (Rumah adik mama) .Aku jujur aku tak suka nak tinggal kat sini,firstly aku tinggal kat sini memang baik sangat dia kat aku tapi dah lama-lama aku stay here terasa sangat aku ne diperlakukan seperti Binatang :'( Aku sabar selagi aku boleh sabar dengan semua ne. Aku tahu Allah maha adil,satu hari nnt akan ada balasan-Nya jugak. Aku bukan nak buruk-burukan makcik aku sendiri tapi cuma kat blog aku ne jelahh aku bleh luahkan segala nyaaa. Sekarang ne pun cousin aku dah pun tahu macam mana sikap auntie aku tuh ngan aku. If kat kampung,wahhh! bukan main baik lagi dia layan aku tapi dah kat rumah dia,Ohmaigatt! hanya tuhan jee yang tahu :'( Sengsara aku kat rumah ne cuma sang kekasih jee yang tau,kalau ikutkan hati&perasaan aku ne lama dah aku pindah kat tempat aku balik tp hanya disebabkan sang kekasih aku tuh tak bagi sebab dia tak nak jauh dari aku , aku tetap bertahan kat sini. Biarpun aku kat sini always sedih sebab jauh dari family dan sedih di sebabkan kesengsaraan aku d rumah ne(Sandakan), at least aku ada sang kekasih untuk kuatkan semangat aku untuk teruskan persekolahan aku di sini. After SPM ne baru lahh aku pulang kat rumah aku sendiri. Sumpah guys! aku benci tinggal kat sini,tertekan sangat. Next year(2013) lagi aku SPM,ohhh :/ Aku harapkan aku tidak stress mana bila spm nnt. Aku ne jenis yang if stress akan buat perkara yang bodoh,tp aku akan usahakan untuk menjauh kan tuh semua :'D Arghhh! malas aa nak sedih-sedih lagi, sekarang ne aku betul-betul rindukan anak buah aku . Comel tauuuu ;p nak tengok? jengggggg -,-
Comel kan,comel kan,comel kan? I know it :) ne lahh anak buah aku yang paling comel,kekadang ada nakal nya jugak tapi aku sukaaa sangat kat dia. Aku sayang diaaa~ Dia ne cicit pertama kepada nenek&atok aku . Hero gtuuu ;) awwts! Aku sayanggggggg dia , nama dia ne Mohd Afiq Daniel,comel kan nem dia? Aku nak nnt my baby (berangan) macam ne satu hari nnt. Amin :') hmm, okeyy guys, sampai sini dahulu aku share my life story kay korang okeyy. Aku dah penat sangat taip belog ne ,heee :3 Good Night readers :DDD Muahhh :*



Older Post | Newer Post