Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Buang boringgg ~~
Tuesday 11 December 2012 | 0 comments

Assalamulaikum readers ;) hee, di tnngah malam ne pun aku belom tido lagi , not yet :/ sekarang ne tengah oncall with my jantung hati . Ada-ada seja dia buat sehinggakan aku ketawa. Tadi aku pasang lagu Sayang by shae tuh. then dlam aku dan dia nyanyi-nyanyi , ada kah patut dia p hentam je lirik lagu tuh. Lirik yang dia sebut tuh tak yahh lahh aku nak share okey sebab aku confirm korang tak kan faham punya lahh . Ohyeaa,see my picture kt atas tuh tak? hee :3 tuh just pict lama okeyy. sekarang aku dah pakai tudung dahh,syukur alhamdulillah :) Berkat doa parent aku kot aku berubah dah ne dan mybe jugak sebab kekasih aku jugak lahh insafkan aku.wekkk! sejak aku ngan dia aku dah hati nak pakai tudung,dah tak pakai short pant,singlet dan pakaian yang mendedahkan aurat ku. Aku berubah?? yess! memang aku dah berubah. aku berubah bukan atas kekasih aku yang suruh tapi ne semua lahir dari lubuk hati aku sendiri. memang diri&hati ingin berubah. tak salah kan? hohoho. aku saja-saja je upload pict ne sebab aku tengok aku still slim kat sini,hahaha. sekarang ne berat badan aku dah menaik you know. Ohh duniaaaaaaa :/ See my title? ak nak layan perasaan time tengah malam ne boleh tak,of course boleh. yeahh! :D aku nak upload pict aku ngan kekasih aku tuh tapi lappy sii kekasih ne macam ada susah sikit aa so aku tak jadi nak upload. Skarang ne aku oncall but tidak bercakap ngan dia sebab dia tido. Takpe lahh aku faham jugak mybe dia penat or bla bla bla . hahaha . Ohyaa korang,daripada aku penat-penat nak tunggu download pict aku ngan sii kekasih tuh lebih bgus aku ambik jee pict yang memang ada sedia kt sini. jappppp.
seee? hee. tuh pict aku masa aku umur 14tahun :) comel tak? aku tau lahh korang comel sikit dari aku &aku comel banyak dari korang,kan? betul kan? hahaha . nak lagi ? aku upload masa aku dulu-dulu & still slim je lahh key.
hahhh! yang ne aku comel kan? i know,btw thanks :) Perasan kejap . hee ~ yang pict ne masa aku baru pulang dari sekolah dan masa ne jugak aku jon camping at my school. Yang pict ne tyme hari terakhir camping dah. kalau aku tengok-tengok memang aku comel jugak lahh kat pict ne. SAH! comel :D nak lagi? banyak derr yang comel. hahahahaha. Angkat bakul sendiri kottt. ;pp



yeahhh~ yang pict aku pakai tudung biru tuh pulak masa tuh aku kat hospital . aku tak ingat lahh sebab apa aku pegi hospital,lupa dahh :/ di sini aku comel ke? comment please . hahaha . i'm just kidding okeyy ;) Yang budak sorang tuh ialah adik aku , nama dia lebih kurang sama jee ngan aku . cuma satu jee berbeza . Nama aku full Nurizza Fahariza Natasha Bt. Salleh dan adik aku tuh pulak Nurizza Nazihah Natasha Bt. Salleh. Korang tengok & baca pun dah boleh nampak apa yang beza kat nama kitaorang tu. Mata i menawan lerr kat sane,awwts! hahahahaha . 
 dan last sekali aku nak cakap ialah aku dah nak lending kat tilam dah sekarang ne. Sebelum aku bye-bye aku nak tinggalkan korang dengan ne. ---->



 Okeyyy, sampai sini dulu yee aku update perkembangan aku . Assalamualaikum korang :) Good night && sweet dream, muah :*



Older Post | Newer Post