Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Asyik gaduh jee memanjang! :'(
Monday 10 December 2012 | 0 comments
Hello readers. aku just nak share ngan korang sikit jee.Aku stress sangat-sangat sebab malam tadi aku ngan kesayangan aku gaduh lagi :/ aku pun dah penat asyik nak gaduh ngan dia. Sampai sekarang ne aku belum tidur lagi sebab fikirkan probs tuh je :( aku tak tau lagi nak pujuk dia macam mana,apa aku buat semua aa salah di mata dia. Sebab aku && dia gaduh hanya gara-gara aku mandi lambat dan aku buka belog aku ne. Aaaa!! aku tak tau nak buad mcm mana lagi sekarang ne. Mybe sekarang ne dia tengah tido kot,mybe lahh :) heee. aku nak p call dia tapi takut dia dah tido so aku ingat lebih baik call esok pagi jelaa. Itu pun kalau aku bangun awal lahh. aku nee dah lahh kelawar apa tak nyee asyik tido pagi jee. Lebih-lebih kalau ada movie best,perghhhh! memang comfirm tak tido punya lahh . hahahaha :D Ya Allah,lupa pulak aku yang aku tak akan tido untuk subuh ne sebab aku ngan cousin aku nak p joging,ohyeahhh :) Later dah finish b'joging sampai penat baru aku pulang then tido sampai esok nya lagi. boleh? hahaha. Yang ada mybe dah kena flykick ngan Mr.Superman aku! ek'elehh :/ lari topik pulak aku ne. hahaha . nevermine aa ;3 Sambung cerita aku tadi okeyy. Mood nak sedih lagi ne . InsyaAllah sii kekasih tak marah aku lagi lepas aku pujuk dia nnt esok pagi,erkk? sekarang ne dah subuh so nak sebut apa erk,esok subuh?esok pagi?hari ne?tak ngam jugak. pape jelaa . Dia marah aku semalam sampai teriak-teriak,aku tak ambik hati sangat pun sebab aku tau mybe time tuh dia marah kot ngan aku. >.< Aku sedihhhhhhhh! Tak boleh ke aa kalau aku ngan dia happy jee? tak nak aa gaduh hari-hari ngan sii kekasih ne :( I'm engaged right now okey :DDD Ohmaigat! terlepas pulak. hahahaha. Aku boring lahh sekarang ne. sekarang ne aku tengah dengar cousin aku baca belog orang,sayu hati aku dengar cousin aku baca belog arwah tu. Sedih sangatt :'( okey aa,aku nak tengok belog tu dluk okey. sampai sini dluk aku update belog a.k.a diary aku ne yee :D
Assalamualaikum ;)


Older Post | Newer Post