Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Hati ku hanya milik dia seorang :')
Wednesday 8 August 2012 | 0 comments
Assalamualaikum guys :'(
hari nee aku sedii sangat sebab hubungan aku ngan insan tersayang hancur & terlerai begitu sahaja :'(
aku terima jak laa dengan hati yang terbuka biarpun hati aku sedii :/ ! Tadii after pii smbayang terawih
aku trus jumpa dia . Then di sana lahh akhirnya hubungan aku ngan dia berakhir . 
Storii nya mcm nee , tadii aku pi sch then ada kawan aku ne kira bff aku kat sandakan nee lahh . Dia ckp kat aku ada storii , soo aku pun ckp lah apa , trus dia ckp ' Kemarin c'bondeng ( kawan classmate ) btau aku yang c'adek ( boyfriend aku ) duduk ngan c'nurul ( musuh aku okey ! ) . Durg senyum'II , ketawa then sangat mesra lahh kata kawan aku tuhh smpai bersalam lagi tyme mau balik .( Kecewa doo ! ) Aku datang sch dengan hati yang hapii untk tegur dia (sii boyfriend ) tapii dengar tuh semua , aku jadii sedih dan sangat kecewa dengan apa yang dia buat ngn aku . Aku fikir dia lah insan yang bole bahagiakan aku tapi ternyata lebih kurang sama sejaa peragai dia ngan bekas aku dulu :'( 
Gambar nee buad aku senyum & mengalirkan air mata :'D 
gmbr nee adalah salah satu gambar yg aku bagi kat hadiah hari jadi dia . Aku akan always sayang & cintakan dia walaupun dia buad aku macam nee . Cincin kami aku netau mana sudah aku pi buang . 
rantai yang dia bagi pulak sudah aku suruh dia buka then aku netau dia buang atau dia simpan , dan nnt patung lagi . Patung yang dia bagi tyme aku birthday :'( Masuk jak aku pi bilik tadi terus aku baring kat katil then tngn aku tiba-tiba tersentuh patung yang dia bg aku tuh . Tiba-tiba airmata aku keluar bila aku nmpk tuh patung :'( Aku tauu dalam hati aku nee aku masih sayangkan dia cuma ego aku yang tinggi smpai hubungan aku jd begini . Tapi aku tak bole jgk salahkan diri aku sbb dia pun ada buat salah . Aku tiada kat sch tuh , terus dia jumpa laa tuh perempuan sundal ? Siapa lah aku di hati dia . 
Kindett siott :/ ! makin aku layan perasaan aku nee makin deras airmata nee :'( 
sampai sini dulu yea guys aku storii about aku nee aa ? Lama aku tak lawat belog aku nee . Berhabuk sudaa , Ngee ! 
Goodnight -,- 



Older Post | Newer Post