Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Selama cuti dua minggu ;))
Sunday 10 June 2012 | 0 comments
Hello readers :) pejam mata buka mata dah nak abis cuti :/ grrr ! actlly aku blum lg bersedia nak pegi sekolah . hari ne hari terakhir cuti , yaii - Selama cuti 2minggu ne bermacam-macam kenangan aku ngan kawan aku nama dia muleq , pelik ? hmm . itu lah nama dia . hakhak . hari ne dia pulang dah pegi chekpoint :'( sedih nyaa . after dia balik dan aku pun takde kawan dahh dan kompom aku tak turun pegi jalan-jalan lagi :/ nak tengok tak pict kami before dia pulang ? jap okey ;3
                                                                                                   






























itu lah pict aku ngan kawan aku sii muleq ;DD okey lah reades smpai sini dulu aku share okey ;3 kbaii ~




Older Post | Newer Post