Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Ohmaygattt ! sakit okey =,=
Monday 4 June 2012 | 0 comments
Hello readers :) okey , aku just nak share kat belog aku ne kemarin aku jatuh then my leg luka you know . sakit sangat , hakhak ! Dalam kesakitan sempat lagi aku ketawa terbahak-bahak dan kawan aku sorang tu plak tkut dah tengok kaki aku tuu . ngee - nak tengok tak pict luka aku tuu ? jap erkk .
aaa , tulah pict luka aku guys :) yg pling skit ada yg putih2 tuh , aaa ! tuh isi kaki aku . aku sendiri tengok pun takut . Hajat nak panjat pokok tak kesampaian , kesian aku kan readers :)) Tapi ne lah kenangan aku ngan kawan'kawan aku di PGA SANDAKAN ne . mybe nnt if aku dah tak tinggal kat pga sandakan ne mesti aku rindu semua kenangan aku , rutin harian aku kat sandakan ne . hmm - hanya tinggal 1tahun lebih seja aku stay d sandakan ne lagi . Jauh dari kawan-kawan di sandakan ne , jauh dari insan yang aku sayang & cintai :( hh . keparat betul aku ne . cerita sedih kunun , hakhak ! okey lah i want pegi mandi sekarang ne , my husband suruh mandi :) papai readers .

Older Post | Newer Post