Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Layan perasaan juhh :/
Tuesday 19 June 2012 | 0 comments


Hello reades :') hari ne tak tau apa kili aku nangis sebab layan perasaan sama sii dear :D 
Aku tiba-tiba nangis bila cakap about sii capital A tuu aa :/ actlly aku dah xmau cakap sal dia lagi tapi tdk sengaja tercakap sal dia pulak , hmm . Semakin hari aku semakin sayang ngan insan yang sentiasa ada di sisi aku ne , Muhamad Azri Shuib <--- insan yang paling aku sayangi & cintai :') malam ne aku keluarkan airmata sebab dia . Nampak tak cincin tuu ? jyeahh ! Insyallah , kalau aku dan dia ada jodoh takkan kemana :') Baru-baru ne aku mimpi yang dia just bagi main aku , hmm :/ mimpii kan permainan tidur so aku tak akan percaya . 
Sweet ? Sepadan ? ngee - Aku sayangg sama dia :) sekarang ne aku dan dia on call sama dia . hekhek :DD
okeoke , aku mau p bobo nnt aku share lagi cer yeaa :) kbaii -



Older Post | Newer Post