Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




FUCK YOU MY EX ! -,-
Friday 15 June 2012 | 0 comments

Hello readers :/ hari ne aku nak share story about my ex boyfriend sii along . Sejak kebelakangan ne dia selalu like post aku , picture kat facebook aku dan poke-poke aku kat facebook . aku tak faham laa dengan semua ne , dan yang pelik nya lagi adik dia sekarang ne selalu call aku & text aku . Kalau aku dan adik dia tuh text or calling , mesti tidak sah , ada jak laa dia ckp sal abang dia tuu smpai kan aku malas mau dengar ! Aku cuma takut boyfriend aku sekarang ne salah faham dan fikir yang bukan-bukan lagi . Aku tau ex aku laa yang text aku selalu tuu then dia pura-pura jadi adik dia , shittt ~ Aku dengar lagi yang dia mau bawa aku couple balik ngan dia , eeee :/ aku tak akan tinggal kan boyfriend aku yg sekarang ne . Bilang kawan aku , kau couple laa blik ngan along tuu , tp ndak pyh laa kau bg break boyfriend kau yg d sndakan tuu . <-- ayat bongokk ! Gilak laa aku nak bgi tinggal boyfriend aku yang sekarang ne . Biarpun hubungan kami baru beberapa bulan aku ttp sama insan yang bernama azri ;') Mohd Zulfadhli adalah kesah silam aku :'( aku nemau ingat dia lagi . Dia sudah terlalu bnyk jatuhkan air mata aku . Dia curang aku biar , dia buad diri dia macam org single aku masih steady , dia tidak layan aku mmg betul-betul aku naik fedup sama diaa , dan akhir nya aku giveup untk trus kan hubungn aku ngan dia . Memang hubngan aku dan dia G A N T U N G , tp syang nya aku sudah jumpa lelaki yang sayang sama aku , take care pasal aku , dan semua nya . Aku benci dia muncul & wujud dalam hidup aku lagi -,- aku tak akan tinggal kan sii adek A.K.A azri demi mau couple balik sama lelaki ndak guna tuu !  Cukup laa sekali aku merana & kecewa hidup dengan dia selama 4tahun . Biarpun hubungan aku dan dia dah lama , tiada guna jugak kalau aku dah tak cintakan dia lagi . Dia yang buat aku benci kat dia , andainya dia tidak curang , tidak abaikan aku mesti hubungan aku dan dia bertahan smpai sekarang ne .Sudah syasya ! aiiyaa :/ apa laa aku merepek ne ! Aku tetap sama boyfriend aku sekarang , tiada siapa boleh ubah ! Aku akan cuba yang terbaik untk boyfriend aku :) Smpai sini seja dulu okey readers aku share story aku sama kamu :'D kbaii -

Older Post | Newer Post