Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




sedih + kecewa + nangis + sakit hati !
Friday 25 May 2012 | 0 comments
hello readers :'( hari ne aku sedih sangat - sangat . aku sedih sebab insan yang aku sayangi & cintai selama ne . Kemarin pagi aku text dia , then dia pun balas lah . tapi aku dapat rasakan macam dia lain macam ngan aku , kami tiada jmpa kemarin , ad pun kejap seja abis seja dia merokok trus dia mau balik sebab dia bilang dia sakit kepala . aku pun kasih yaa jelaa . After tuu , dia text aku , dia bilang dia mau tidur , then aku balas okey lahh , aku sedih sikap dia begini . semalam aku text dia masih jugak dia mcam tuu . dari situ aku ndak text dia & call dia lagi . aku biarkan dia rest :( Tadi aku tersedar jam 3 , then aku tingu handphone aku langsung tiada apa-apa . Sampai lah sekarang ne dia tiada text aku . kenapa baa dengan dia ? aku tak faham langsung :'( aku sakit pun aku tetap text dia & call dia tapi dia ?? apa yang tak kena ngan diri aku ne ? aku sedih dia mcam ne ! aku mau dia macam dulu :'( aku rindu suara dia , aku rindu pelukan dia . kenapa time aku mula sayang dia , dia buat aku macam ne ? 
i miss you azri :'( Dulu dia janji nemau buat aku sedih , kecewa tapi sekarang airmata aku jatuh hanya sebab dia ! Dia langsung tiada call & text aku , Ya Allah , tenangkan lah hati aku :( aku mau call dia tapi nnt aku takut aku ganggu dia , mana lah tau dia tak mau di ganggu . Aku betul - betul rindu kan orang yang di pict tuu . Aku akan terus tunggu & tunggu dia call or text aku . eee ! aku ndak boleh lahh , tngn aku ne mesti mau pi call dia . :'( jap aa ? aku try call dia dulu . Bismillahiramanhirahim :'( huhh ! lebih dari 10 kali aku call ndak d jawab :'( then dia text , dia nemaw aku ganggu dia and dia bilang biar dia jak nnt call aku if dia sudh okey :'( dia macam menjauh dari aku baa . aku pun netau kenapa ! kalau gneh bagus aku balik kk ohh . aku bertahan duduk kat sandakan ne hnya sebab dia jak . tapi ne apa yang dia buad sama aku ? dia kasi kecewaaku , kasih nangis aku !! yaiii . okey lahh aku chaw dulu aa readers :'( ndak sudah airmata aku ne pndai brenti mau kuar . makin cer sal dia ne makin keluar plak air mata aku ne . kbaii -

Older Post | Newer Post