Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Sunday 13 May 2012 | 0 comments
hello readers :( hmm . hari nii aku tiada mood langsung ! sebab apa ? okey . lets me story . Macam nii cite dia . tadi aku stay'stay with my lovely person , that its my boyfried. Dia marah kat aku sebab aku pi gigit tngn dia , salah kee ? aku gurau'gurau je pun tak boleh . Sensitif lahh sangat ! aku benci lahh ;/ sudah di pujuk , sudah aku minta maaf tetap jgak ngan ego dia tuu . Okey lahh tuh  . aku malas mau on my phone biar lahh buruk kat dlm laci almari study aku tuu . salah kah aku mau manja'manja ngan dia ? selama nii ex boyfriend aku tak pernah pun marah aku sebab aku pii gigit dia . sakit ? yea lahh , memang aku tauu sakit tapi sekurang'kurang nya aku dah mntk maaf . sokey lahh if dia taknak bg maaf aku . aku tak paksa pun utk dia maafkan aku :'( itu kah boyfriend yang sayang sama aku ? hmm. aku pun netau lahh apa mau cakap lagi sekarang nii . Mau buang tekanan ohh ;/ nasib bukan di kk ohh kalau tak sudah jgak nii monginum ! eshhh - Ego tetap ego jgak lahh . tak pernah dia marah aku macam tadi , sedih juhh ; / aku tetap sayang dia biarpun sudah mula sakitkan hati & perasaan aku ;(( nii lah aku mlas nak bercinta nii . Giveup dengan smua nii , gaduh dan gaduh terusss ! Kalau aku tau begini ndak baa aku mau bercinta nii buat sakit hati jak  . sudah lah ex boyfriend aku sakit kan hati aku , dan sekarang dia plak . kenapa ? kenapa ? kenapa ?! Aku tak sangka dia begini . Tolong sayangg , jangan sampai ada perasaan benci aku terhadap kau ada ;'( tidakkuat untk semua nii . Aku tak mau gangu dia lagi . maybe dia lebih hepi if aku tiada kontek dia . off handphone smpai bila'bila . kalau boleh aku kasih patah itu sim card !! Please forgive me dear :((

Older Post | Newer Post