Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Fuck you sial !
Tuesday 22 May 2012 | 0 comments
hello readers ;)) hari nii aku betul-betul mau lepaskan geram aku , marah aku , dan segala yang aku simpan selama nii ! aku banyak bersabar sudah dengan auntie aku nii . kalau ikutkan hati aku nii mau jak aku lawan dia tuh , tapi nasib aku respect dia ohh :// makin hari aku makin benci + muak dengan semua ni . Aku lebih rela aku tidak sekolah daripada aku stay kat rumah jahanam nii :'( tadi anak dia yang pi makan , dituduh aku pulak yang makan ndak mencuci pinggan . I need my mama :'( aku takmau tinggal kat sini , aku mau balik kk . Kamu mau tau kahh , tadi auntie aku sikit mau naik tngn sama aku , aduii . Kalau boleh aku lari jugak dari rumah nii malam , balik kk naik bas . Hmm , sekarang nii aku tengah luahkan segala problems aku ngan cousin aku sii Eka & my mama . nangis smbil becakap sama durg :'( Ya Allah , engkau kuatkan lah aku utnk semua dugaan ini :'( Dulu time aku dia suruh pi sini untuk jagakan anak dia tuh , baik yang tersangat lah baik . tapi sekarang sudah aku ndak jaga anak dia tuh berubah jadi setann ! okey lah aku mau pi tidur , kasih tenang fikiran yg berserabut nii . kbaii -

Older Post | Newer Post