Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Cuti ku telah bermula ;DD
Monday 28 May 2012 | 0 comments

Hello readers ;D kemarin bermulalah percutian aku selama 2minggu , lama tak ? hmm . boleh lah kan . btw , aku mau round'II kk ne sampai koma, haha XD . nak tengok tak tmpt yang selalu & wajib aku pegi ? jap erkk :/
 .
aaa ! tuh lah gmbr tmpt yang harus & wajib aku round :D if mau tengok wayang , main bowling , karaoke kah semua nya kat sini . Di papar pun ada jugak lah tmpt karaoke tapi takkan lah asyik kt papar jak . Papar pegi kk bukan jauh pun , naik train 15minit - 20minit dah sampai :) 01 JUN 2012 ne babah A.K.A my father balik dari tawau . hmm - sebenarnya plan aku ngan cousin aku sii wawa mau balik tawau tapi mama aku tak bagi lepas aku sorang'II naik bas pegi tawau tuu , besaa lah anak mama lah katakan . haha XD ( minta puji ) kat tawau tu ada auntie aku , sister kepada babah aku . Kalau boleh aku mau cuti ne lama lagi dari 2minggu ne sebab aku tak happy lah kat sandakan tuu , bukan tak happy apa , cuma aku ngan auntie aku tuu macam dlm sehari ada jak yang tak kena . mesti ada jak yg salah kt mata dia tuu :/ A ku bertahan tuh pun sebab ada boyfriend aku kat sandakan tuu kalau tak , hmm ! jgn harap aku mau bertahan stay kat rumah tuu :( I miss my brother lahh . Nnt raya dia & girlfriend dia pulang pegi rumah , hmm . jeles pulak aku dengar dia mau bawa balik girlfriend dia tuu . Kalau dulu before raya mesti aku planning ngan ex - boyfriend aku mau buat baju raya macam mana , warna apa semua lah baa . shuttttt ! aduii , knpa pulak aku tiba-tiba story about him tuu ?? Lupakan syasya :DD 
Apa lagi aku mau cerita ne aa ? okey , about my BFF  pulak okey :3 today sepatutnya kami berkumpul semula sebab lama tak jumpa , kawan aku yang sorang dari Labuan tu pun baru balik kemarin . Aku tak dapat pegi sebab ada sedikit problems :) aku harap durg faham lahh . Sokey , lama lagi cuti sekolah ne so boleh jugak jumpa durg tuu . Ohh yeaa ~ 02 JUN 2012 ne pulak group aku MMS CREW mau buat satu metting , i'm not sure lahh dapt pegi tau tidak . nak tengok tak gambar logo MMSC ne ? jap ! 
aaaa ! ne lahh logo MMSC :) ada pembetulan kat sini okey ? MMSC ne bukan bermaksud Mana-mana Sandar okey , kami bukan manuk malam minggu >.< MMSC tuu bermaksud Mana-mana Santai :D about GBN ? hmm . aku still join tu group cuma tak berapa aktif macam dulu lahh . bukan nya apa , aku kan sekarang ne jauh so no time mau luang kan masa untk gbn crew ne . Lagipun sejak aku lama tak join & stay sama diorang tuu macam makin senyap pulak tuu group , mybe busy ngan keja kan guys ? :) so sekarang ne aku aktif ngan MMSC jak lahh . lagipun ndak jugak aku d cop sebagai manuk malam minggu , sebab MMSC ne semuanya perempuan . NO BOBOI okey ? haha , kau faham ayat aku tuu ? ndak faham diam-diam jak lahh ! Hmm . okey lahh , aku mau bobok dulu yee ? cinta ku pun mau bobok , etau betul kah tidak . dari dia seja lahh mau tipu saya tau tidak yg penting tuhan ada baa ! kbaii -




Older Post | Newer Post