Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Takutt saya !
Thursday 5 April 2012 | 0 comments

Hello guys :'( aku takut sekarang nii , tadi tyme nk p buang smpah aku naik mtor ngan adik spupu aku . tiba'tiba motor tuu t'msuk gear ! Benci nya aku . aku tadi dah call auntie aku , n bg taw smua nya . then aku & adik spupu aku tuu di suruh simpan duit gnti apa kerosakan kereta tuu . Hmm . dugaan joo ! bgus lg x pyh buang tebiat nk p buang smpah . sial nyaaa ni hari . sekarang nii aku tngh dngr zikir penenang hati :) supaya tenang hati aku . auntie aku cakap x pyh lg kami naik mtor . Okeyy :D aku terima jelaa kena marah . tuan punya kereta tuu dpn rumah aku jee . adoii ! buntu joo fkiran aku sekarang nii . kompom x kuar ruma lg nii . kerosakan kereta tuu cuma NOMBOR PLAT jee . yg motor plak dpn dia patah . & no plat mtor kami tuu jgk hancur berkecai . nasib jelaa x serius sgt . Kenapa laa aku nii asyik nk buad msalah jee ? mybe btul laa tindakan auntie aku tuu nk bg msuk aku kt ASRAMA :(( I f dia org nk msukkan aku p asrama aku trima jelaa . wlau aku x nk . mybe untk kebaikan aku jgk kott ! kbaii ~ :'(

Older Post | Newer Post