Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




SEPADAN TIDAK ? NGEE -
Friday 20 April 2012 | 0 comments
Hello readers ;) hari nii aku takde bnyk story mory lahh . aku cuma nak bagi tengok picca yg aku edit . ngee - see ? sepadan takk ? tak berapa campion sgt lahh edit tuu picca . hmm . aku mula sayang ngan dia nii . nak tau sikit tak cer sal encik chenta aku nii ? okeyy . hmm , dia nii sebenar nyaa pernah frust ngan cinta . dia btauu aku yang dia pernah kena kasih main'main , senang ckp dia pernah couple ngan ex- girlfriend dia dulu and ex dia tuu curang ngan dia . cian kan ? dah tiga hari aku & dia bersama ;) aku hepi ngan dia . aku ketawa jelaa bila aku ngan dia . aku memang tak sangka yang aku boleh hidup bersama ngan diaa . dia baik sangat ngan aku . Sebelum aku & dia couple , dia suka cakap yang aku nii manja . ngee - manja lahh sangat aku nii ! klau aku merajuk dia slalu pujuk ;D if aku ada problem aku selalu luahkan ngan dia problem aku .Sikap dia sama sangat ngan ex boyfriend aku sebelum nii (ALONG) hmm . Sayang aku sama c adek nii , adek ? hehe . nama boyfriend aku sekarang nii azri atau adek . rumah aku ngan dia bersebelahan jelaa . kami jarang jumpa kat PGA nii . kami selalu jumpa kat sch jelaa . klau nak jumpa kat bandar tuu , belum lg lahh . because aku nii bkn nya kena lepas jalan kt sini . maklum lahh , orang baru lahh kata kan . ngee :) aku berharap sangat biar lahh adek nii insan yg terakhir aku cintai & sayangi . aku mau dia lahh orang terakhir yang bertakta di hati aku nii . aku nemau lg sakit hati . Aku mahu setia ngan dia sorang jak . aku mahu buktikan sama along yang aku boleh hidup tanpa dia & cinta dia !! aku boleh cari insan yang lebih sayang & cinta aku . apa lagi nak cakap erk ?? haha . kehabisan ayat dahh ;// okeyy . cukup sampai sini lahh okey readers . time to shower :)
kbai - adek is mine :D

Older Post | Newer Post