Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




no title okeyy !
Sunday 8 April 2012 | 0 comments
Hello readers :)) okeyy . aku cuma nak kongsi sikit laa cerita aku . aku nak story sal bekas ENCIK KEKASIH aku nii . Dia asyik'asyik nak aku couple balik ngan diaa . aku pun xtau nak bg jwapan ngan dia . aku nak terima dia blik tapi aku takut nanti dia buad balik apa yg dia buad ngan aku dulu ! dulu dia buad aku kecewa  . dia cakap ngan aku yang dia & girlfriend dia tuu dah x daa apa'apa lagi sekarang . aku x percaya . 50% aku percaya :) actlly , aku xnak laa jadi punca hubungan dia& girlfriend dia berakhir . dia dan perempuan tuu dah lama bersama . klau x silap aku 3taun kott . aku x ngt dahh . Aku buntu laa guys . dalam hati belum ready untuk terima lelaki dalam edup aku lagi . kan aku dah cakap yang aku x nak lg bercinta & xkn mau mengenali cinta ! aku cukup giveup untk cinta nii lagi . biar laa aku belajar dulu untk masa depan aku . cinta tuu belakang cerita laa . hmm , okeyy - aku xnak laa cer sal sedih'sedih nii . aku sekarang nii tengah edit picca aku , nak tengok ? jap erk !
see ? see ? haha . aku edit guna pizap kat facebook jelaa . pendrive aku hilang . kat dlm pendrive tuu ada untk edit pict . hmm . boring'boring aku , naa - tuu laa hasil nya aku p edit & seap jadi cover photo kt facebook aku lagi tauu . haha :PP dlam bab edit menedit nii aku x laa brapa campion sgt . klau sekadar nk suka'suka tuu adalaa sikit . x mcm korang pndai edit gmbr ! lawa jgk kan ? wekk :DD yang pict first sekali tuu , baru jgk aku snap tuu . tyme hari sabtu . aku ada jln . so aku ambik gmbr laa . haha . mmg aku sukaa sgt yg teramat sgt sukaa bergmbr  ! kbaii . aku nak tidur , ngntuk gilak dah aku nii .


Older Post | Newer Post