Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




KECEWA YANG TERAMAT SANGAT !!
Tuesday 3 April 2012 | 0 comments
hello :'( 
aku nangis ? yess ! tepat sekali . aku sedih + kecewa tengok facebook insan yang aku sayangi & amat cintai .  patut laa dia bagi SINGLE status dia kat facebook , rupa'rupa nya dia ada pengganti aku sudahh . :( aku rasa macam mau kasih kuar jelaa smua air mata aku nii . aku tengok jee relation dia kat facebook tuu secara tiba'tiba air mata aku jatuh mengalir . sebelum nii aku tnya dia sama ada dia sayang aku lagi ke tak , dia jawab yang dia sayang aku . tapi nii smua apa ? sia'sia seja aku pertahan kan hubungan aku ngan dia selama 4taun  . kenapa aku sayang & terlalu cintakan dia ? aku sayang dia lebih dari diri aku sendiri . aku xtau apa lg nak cakap . mmg sedih gilak tengok relation dia ngan ppuan tuu . aku xtau mcm mn nk lupakan dia . aku dah try lupakan dia tapi aku x bole . sekarang nii aku hnya mampu berserah kpd Allah jelaa . berdoa ngan Allah agar dia kembali ngan aku semula :'( aku post about him kat wall facebook aku , dia suka LIKE . aku sedih baa ~ aku xtau nk luahan kan kat siapa apa yg aku rasakan sekarang nii . aku nak call kazen aku , aku xdaa kredit . malangnya laa nsib aku dlm percintaan nii . aku cukup sedih dengan smua nii , sudah laa aku jauh dari dia . sekarang nii aku terpaksa terima kenyataan yang dia bukan milik aku lagi . Ya Allah , ringan kan laa dugaan yg engkau berika kpd aku :( hmm , aku x bole trima nii smua . Aku terlalu sayangkan dia . aku xmau kehilangan dia , tapi aku mmg sudah kehilangan dia buad selama'lamanya ! mulai sekarang aku xmau lg kenal apa itu CINTA ! biar laa ALONG seja yang ada di hati aku . aku xmau gantikan dia dengan orang lain . biarpun dia gantikan aku ngan orang lain sekarang nii , aku xkan pernah cmtuhh . dia x pernah nk menghargai apa yang aku buat untuk dia slama nii . mybe aku akan edup bahagia tanpa cinta . dia laa insan pertama&terakhir yg aku sayang :)) aku try untk senyum biarpun aku menangis ! ya tuhan , aku terlalu sayangkan dia. aku xkan pernah berhenti untk mencintai dia . smpai aku mati hnya dia yg bertaktah di hati aku . Tuhan , tolong jagakan dia untuk aku :')  

Older Post | Newer Post