Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




- INI LAH PEREMPUAN YANG TELAH MERAMPAS ORANG AKU SANGAT CINTAI !!-
Friday 6 April 2012 | 0 comments
FAKE !
semua pict dia nii edit okeyy ? actlly dia nii hitam ! bidaa . lawa lagi aku . dah laa budak . kalau ada depan aku nii , aku rembat dia pakai helmet aku tuu . biar mampos ! :(( benci nyaa aku kat budak nii . aku angp dia adik angkt aku tapi nii plak dia buad kat aku . shitt u girl , fuck okeyy ! dia nii satu sch  ngan aku tyme aku sch kat mjakir . kimak nya laa budak nii . rasa aku nk bg mati jelaa >.< orang yang telah merampas kebahagian aku , perempuan sundal ini laa !! aku doakan tydak bahagia laa kau edup sama along . aku kejam ? tydak okeyy :DD nii bitch yang kejam . cngup buad aku cmneh . soooo sial right ! aku nii x nk laa memaki & keluarkan bahasa yang kesat nii , tapi di sebab kan aku tersgt'sgt laa marah kat ppuan jahanam nii , terima jelaa ayat aku yang power gilak tuu . haha . harap dia baca this . dia panas ? wekk ! sini laa jumpa saya . t'jumpa aku kau dapan'dapan aku , kepisan kau sial . naa - brunei aku kuar daa . haha . 
kbaii ! 

Older Post | Newer Post