Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




I'M SORRY :'(
Saturday 14 April 2012 | 0 comments
Hello readers :(( aku nak bagi tauu yang dari sejak semalam yang aku & auntie aku gduh . aku sedih tauu :'( rasa mcm nak nngis jelaa . Kan aku kat sandakan nii tinggl ngan auntie aku . aku semalam lepak ngan kwan kat sni . then , adik sepupu aku suruh aku blik . aku ckp kejap . trus dia trun lg , dia ckp ''klau kau x naik , mama aku kasih masuk kau d hostel ! '' trus aku pun ckp , kasih msuk laa . aku x sngja laa ckp mcm tuu . hmm , dan kes tdi pagi pulak , auntie aku ada t'baca post aku kat facebook . then , ada cousin aku komen . dia ckp laa , aku nii still smoking or no , so aku ckp DLAM PROSES MAU BERENTI . trus auntie aku nmpk . actlly , aku memang dah x mrokok dari taun lepas lg . sedih nya aku bila auntie aku tuduh aku merokok . aku berubah dengan rela hati bukan bersebab . aku nak say to my auntie ''SORRY'' tapi aku x dpt nak ckp perkataan ''SORRY'' tuu . aku tauu aku kurang ajar semalam tuu , aku respect auntie aku . aku x nak kurang ajar ngan dia . aku nak tunjukkan kat dia yg aku pindah kat sini hnya untk belajar :'(( mama aku call aku tadi , dia ckp '' adie , kau dgr laa ckp ar ? apa miming x suka jgn laa d buad . jgn laa tlmpau lepak d luar , ini miming suruh kau msuk kau x mau . kau x bertegur ngan miming kan sekarang nii ? jgn mau buad gtuh . ingt ! siapa yg ambik kau supaya kau dpt sch blik .'' itu laa mama aku ckp ngan aku :(( aku akan belajar sungguh'sungguh dan tunjuk kan kat mama & babah yg aku mmg belajar kat sini . aku akan bls semua apa yg dorang dah korban kan untk aku . aku dah angp auntie aku mcm mama aku sndri . aku angp ank-ank dia mcm adik2x aku sndri . sebab auntie aku laa aku brubah . aku bersyukur sebab dia nak jaga aku . aku syg dia mcm mna aku syg mama aku ! biarpun aku rasa mcm aku terkongkong kt sni , aku trima . aku tauu auntie aku buad mcm nii kat aku sbb nak ubah aku . mulai sekarang aku janji aku takkan melawan auntie aku . aku d sini angp dia sbgai mama aku :(( okeyy laa , aku nak g mkn jap . kbaii :DD

Older Post | Newer Post