Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Thursday 26 April 2012 | 0 comments


Hello readers ;(( aku sedih sekarang nii . nak tauu sbb apa takk ? sebab papa aku sakit :'( aku baru tauu tadi , mama aku tak bg tau aku pun sebelum nii . actlly papa aku dah lama skit cuma aku jelaa yg tak tauu ! aku terasa macam diri aku nii tak penting bagi durg semua . apa'apa yang terjadi kat keluarga aku kat kk tuu mesti aku tak tauu . aku sedih lahh ;// tadi pun masa mama aku bg tauu yang papa aku mcam kena strok jee ! dgn tidak sengaja air mata aku tiba'tiba mengalir ;DD kata mama aku , dia suruh aku study betul'betul then aku boleh hepi kan papa aku dgn pelajaran aku . aku sayang ngan mama & papa aku ;(( aku taknak papa aku sakit ! aku nak dia always sehat . mama aku tak suruh aku pkai seluar pendek lagii . aku terpaksa ikut apa yang diorang nak . aku akn ikut semua yang diorg nak selagi aku mampu ikut ;/ aku cuma nak tengok parent aku hepi . Biarpun aku bnyk menyusah kan parent aku dulu diorang still sayang aku ;DD about papa aku sakit tuu , mama aku cakap macam nii --> mama tak mau papa dengar semua nii , adie tauu kah papa hari tuu sakit tiba'tiba badan mrnggigil , lidah tak dapat cakap . nasib cepat pegi klinik kalau tidak apa jadi kalau kena STROK ! darah tinggi lagi naik pegi 200 . adie mau kah papa bgtuh kalau dia dngr psal adie lagi . jadi tlong lahh untk kali ini adie ikut apa yang kami mauu . itu lahh mama aku sent msg ngan aku ;'( aku langsung tak tauu yang papa aku sakit . mama aku tak nak bgtau aku sbb dia nak aku belajar . dia tak nak aku tlmpau fkir kan sal msalah tuu . Sekarang nii dlm kepala otakk aku nii hnya my father !! Aku tak sabar nak balik kk esok . aku nak tengok keadaan papa aku ;'( hari ahad baru aku balik sndakan . nasib aku dahh jauh ngan parent aku nak buat mcm mana kan guys ? ;D nasib lahh ada orang yang aku sayang sudi dgr masalah aku . thanks my dear ;) okey lahh , aku nak study & nak p kemas barang untk esok . kbaii readers ! thanks sudi baca about my life - ini lahh kehidupan  aku yang sebenar nyaa . assalamualaikum ~
                

Older Post | Newer Post