Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




AKU TIDAK SANGKA !
Wednesday, 18 April 2012 | 0 comments
hello readers ;) hmm . title kat atas tuu AKU TIDAK SANGKA kan ? haha . okeyy - kita mula cerita okeyy . about 17 APRIL 2012 , aku b'chting ngan encik kili tuu . semalam dia cakap ngan aku ;D  nak tauu apa dia cakap ngan aku ? Syasya couple kita ? macam , setuju kaa ? Ohhmygattt ! aku tekejut okeyy time tuu . dia cakap ngan aku lg yang dia suka ngan aku . hmm . aku rasa macam aku mimp jelaa ;// nak tengok takk encik kili nii ? jap erk :)) 
nampak takk ? hehe . nii lahh orang nya . dia cakap ngan aku yang dia malu nak bgtauu yg dia sukaa ngan aku . wekk - actlly aku pon mcm ada lahh sikit minat ngan diaa nii . tak tauu plak aku & dia nii boleh couple . Hubungan aku dan dia nii kami rahsia kan . aku taknak ada orang tauu yg kami couple ;)) aku ngt kan dia cuma main'main jee smlm tuu . haha XD 
padahal aku dahh tak nak lg bercinta tapi kenapa aku boleh terima dia dlm hidup aku ? hehe . 17 APRIL 2012 aku dan dia couple ;3 kbaii - iloveyouadek :D


Older Post | Newer Post