Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Sayaang kajen saye :))
Monday 26 March 2012 | 0 comments
Assalamualaikum guys :DD
nampak x picture kat atas tuu ? hehe , aku nak btaw yang aku sekarang nii dah okey dah ngan kazen aku . aku hepii sgt2x kami dua dah rapat macam dulu lagi . aku xsuke laa kmi asyik nk gdoh jee mmanjang >.< coz sbelum nii ktaorang x pena gdoh'gdoh . Soo sekarang nii Syasya & Eka dah bebaik semula . aku sayang ngan kazen aku sorang nii . dia laa tmpat aku luahkan smua problem aku . aku slalu becall ngan dia . after jak blik sekolah , mesti kita org jlan p pekan sma'sma . :)) tapi sekarang nii aku dah jauh sgt2x dari dia , aku smbung study kat snadakan nii . hmm , actly aku pun sedih ngan kejauhan aku & smua family aku kat PAPAR tuu . tapi apa bule buad , demi masa depan aku . next year aku last dah kat sndakan nii , soo aku bole dah blik KK . aku dah x sbar derr nak blik sane . aku lbih hepi kat sane berbanding kat cne . kat cne no special okee ! kampungan sangat laa nii tmpt , HAHA ~ hmm , okey laa . kehabisan ayat dahh nii , ada masa lagi aku update okey ? LOVEMYCOUSINSOOMUCHH ! :))

Older Post | Newer Post