Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




HAPPY BIRTHDAY TOO MY MAMA
Tuesday 20 March 2012 | 0 comments
Assalamualaikum ~
lama sudah aku tidak update blogger aku nii kan ? hehe . aku tiada masa , aku sekarang kan sambung study sudah so tiada masa lah mau update blogger nii . btw , hari ini adalah  birthday mama aku yang ke 38taun :)) mama aku masih muda lagi baa . hehe , tapi sayang , aku tak dapat celebrate sama-sama . :(  aku sedih . nasib seja aku study kalau tidak , hmm ! jangan harap laa aku mau berjauhan sama family aku . sekarang nii aku 16taun , so taun depan aku 17taun . yeye ! pastuh aku SPM . abis seja SPM tuh , aku pulang KK sudah . aku doakan supaya mama aku panjang umur & dimurahkan rezeki , AMIN :))
oke laa , aku mau mandi , nnt abis mndi bru aku update lagi oke ? Kbaii <3

Older Post | Newer Post