Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




New School :))
Monday 20 February 2012 | 0 comments
Assalamualaikum :)
Hmm , aku akan dapat sekolah baru . aduii :(
aku sedih ! sebab apa aku sedih ? sebab aku jauh dari
kwan'kwan aku , then aku jauh dr family aku .
aku jauh dr ALONG ! grrr . >.<
sooo sadd  :'( knpa laa aku pindah sekolah kat sandakan ni ..
nama sekolah baru aku ni SMK ELOPORA BESTARI .
smart khh nama sekolah ni ? haha , tdk secantik nama sekolah aku
dulu kans ? hmm . aku blum ready lg mau jadi NEW STUDENT nii . 
Kalau dulu , asal ada student baru msuk kat sekolah aku , mesti aku 
BULI student tuh . so sekarang nii adakah aku akn jd mcm student yg aku
BULI tuh ? haha . TIDAK DAPAT  ! saya bukan lemah . saya tdk jgk kuad . 
haha . semua yg tinggal kat PGA nii smua sekolah kat sekolah baru aku tuh . 
yaii ~ sudalaa ada jiran sbelah aku nii bikin panas ! Suka m'nguluk aku . 
mybe nnt kalau aku msuk sekolah tuh , abiss laa aku kena uluk'uluk olh 
dia nii . nama dia AZRI . sukaa m'nguluk nii budak ! haha . 
skg nii aku ada BABY BOY sementara jak . dia tinggal kt PGA
 nii jgk . haha . Aduii ! pening aku bila fikirkn about sal sekolah baru nii ..
aku actly belum sedia lagi . aku mau beli  barang2x sekolah aku lagi nii .
hmm , so sekarang aku kembali pakai  bju sekolah , kasut sekolah ,
tudung sekolah , stokin  sekolah , lencana , mula bngun awal , 
aku mau nnt beg sekolah aku DOMOKUN :)
haha ! hm , okey laa . cmpai cne jak dulu okey perkembangan aku .
nnt ada masa aku update lagi . 
Doakan jak aku  baik'baik jak kat new school tuh okey ? 
Good night all my friend :))

Older Post | Newer Post