Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




MULAKAN HIDUP TANPA CINTA :)
Monday 13 February 2012 | 0 comments
Assalamualaikum :))
semalam aku sedih kn ? so today aku mau lupakn
smua kesedihan yg ada dlm hidup aku neh . Aku sedar
yg aku x boleh terus sedih mcm semalam tuh . mcm 
orang bodoh jak kan ? haha XD .
 biarlaa tuh smua jdi kenangan buad aku . Kalau ada jodoh 
aku & dia akn bersama jgak ! (ayat copy from my ex) haha , lolx !
Hmm . mulai dri hari neh 14 FEBUARI 2012 . aku xmau lg bercinta .
aku mau study , dpt keja pastuh bru laa fkir sal neh smua :)
Aku puas dah sakit hati , kecewa , nangis hnya gara'gara CINTA !
cinta membuad kta lalai , buad kta sngup lakukan apa saja dmi 
orang yg kta cntai . btul kans ? hmm . ayat aku , perggh ! bukan main jiwang nak mampos :P
Uyy ~ ada cer  neh korang . haha . uat suspen jee . 
ada mamat polis  neh , 2-3 hari neh dia slalu chting aku kt facebook . then dia mntk numb aku ,
so aku bg laa . haha . then , dea call aku tp aku x jwb sbb aku x dgr .
boleh2 dia sngkut sama aku neh . bukn  nya apa . aku kn ''Minah Rempit'' . 
dia tuh plak ''Polis'' . deii :) aku pun ssah nak explain cm  mna cer aku neh . 
dia muda masih laa . bru 20an .. Lalala ! sngkut dgn  mamat polis ke aku ? 
Oh No ! biar btul ? haha . joke only okey guys ? 
aku dah serik nak bercinta neh . biar laa hnya KAWAN kan ? sejak aku SINGLE
neh ramai yg mau bawak aku couple , tp aku aku x mau . sbb apa aku xmau ?
sbb aku tkut kecewa lg ! tuh laa psal . so lbih baik hidup single :D
Satu hari nanti aku percaya yg aku bole lupakan dia . walaupun aku terpaksa
ambik masa yg lama untk lupakan dia . 
Now ! me Nur Izza Fahariza Natasya akn mulakn hidup solo kuh :))
mcm , ngam kans ? haha XD 
Papaii :))

Older Post | Newer Post