Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




Kehilangan dia :((
Monday 13 February 2012 | 0 comments
Assalamualaikum :)
13 Febuari 2012 . aku putus dengan dia Mohd Asyraf ..
aku pun xtau knpa dia mcm tuh . sbelum aku & dia putuskn 
hbungan neh , dia tiada call or text aku slama dua hari ! 
dri situ aku rsa mcm lain2 jak  neh . then aku call dia , 
dia ckp dia busy . aku dengar suara pmpuan tyme tuh . 
Aku pun mlas laa nak tnya . trus esoknya , iaitu hari neh . 
dia text aku ! dia cakap , 
eyza . aku xmau kau gangu aku lg . aku dah buad 
kputusan kita brek key . kau masih muda lg  bg aku .
so kau hbskn laa dulu msa blajar kau ar .
aku dah ada pngnti kau ! 
Insyallah , lau ada jodoh tak kemna jgak tuh .
jga diri key . bye ! 
Itu laa ayat terakhir dia bg kat aku . :( aku kecewa sama dia .
ssngup dia ckp kt aku yg dia ada pngti aku ?! dia sikit pun x
fikir perasaan aku . di saat aku sayang & cinta kn  dia ,
neh plak dia bls kt aku . aku akan try hidup tnpa dia . 
wlaupun berat bgi aku . :'(
Selepas aku kehilangan Mohd Zulfadhli , 
skg neh aku harus kehilangan Mohd Asyraf lg ! 
Knpa ?? aku sedih dgn semua neh . 
Aku mcm x boleh trima neh smua tp aku tau neh smua 
cobaan buad aku . Biarpun dia kecewakn aku , 
sakitkn hati aku , buad aku m' nngis ! aku
ttap syg dia . Slama aku dgn dia aku bahagia .
Walaupun hnya smentara . Dia ckp dia tkut kehillangn aku , 
tapi dia sendiri yg tinggalkn aku . 
Aku x boleh tahan air mata aku neh . Tapi skg neh dia
hnya kenangan silam aku jak . 
Okey laa , sampai sini dulu keyh ? 
Kbaii :)

Older Post | Newer Post