Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




I miss my ex boyfriend and i want him back :'(
Saturday 18 February 2012 | 0 comments
Assalamualaikum :(
Nmpk kn ayat aku yg first skali kt atas tuh , hmm . aku  mau dia blik ! skg neh aku betul' betul 
rindu kan dia . aku netaw laa sampai  bila aku mesti hidup tnpa dia . sekarang neh pun aku jauh dari dia . 
aku jujur mmg aku masih sayang kan dia . aku x boleh tipu diri aku sndiri :(
Aku mau blik papar ! aku mau jmpa dia . aku x tahan sudah mau tahan rindu aku sma dia .
Tiap-tiap hari aku ingatkn dia . tiap-tiap hari aku nngis rindu kn dia . sekarang neh aku rasa dia ada
pngti aku sudah . aku x  boleh terima yg dia betul-betul tiada d sisi aku lagi skg neh . :'(
kenapa aku mesti sayang sama dia kalau akhrnya aku & dia berpisah jugak ?!
aku sudah pernah try lupakan dia tapi aku x dpt jugak . apa harus aku buad supaya dia kembali tmpt 
aku balik ? aku rindu dia . aku sayang dia . aku rindu smua kenangan kami :(( 
sedih yg teramat sedih aku sekarang neh . 
okey laa . papai :'(

Older Post | Newer Post