Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




= KEHADIRANNYA :))
Wednesday 25 January 2012 | 0 comments




                                                                      hello ~!   
hmm , lama x update blog neh kn ? uyy ! kmu nmpk x pict kt ats tuh ? hehe :) tuh urg yg ganti urg yg pernah aku sayangi & cintai dulu . Walaupun aku sayang kt EX-BOYFRIEND aku tuh , aku tahu aku x boleh trus b'harap kat dea . drpda aku m'nunggu dea yg blum tntu jdi psangan hidup aku lbih baik aku cari yg lain . bukan niat aku untk lupakan dea , sayang aku sma dea masih ada tp aku x sngup bgini trus . slama aku sma dea mmg aku hppy tp kdg-kdg aku sedih dgn sikap dea ! HAHA :pp jiwang karat plak aku neh . 
Okey . about my BOYFRIEND bru tuh , kami kenal tyme aku stay-stay kt rumah dea . masa tuh aku ikut sma ex-boyfriend aku . nama dea GINTAK@PENDY . aku x pasti laa tyme tuh malam minggu kh tdak . lupa suda saya kwan :)) hemm ! d sana laa prtemuan n perkenalan aku dgn bebeh baru aku tuh . masa tuh aku malu-malu sma dea . ahh ! tyme tuh kn dea sma pmpuan . aku tingu dea tyme tuh , alamakk ! sweetnya laa bh dea sma pmpuan tuh . apa tdak , dea m'nyanyi smbil main gitar . Nahhh ~ saya pun J E L E S :( ada bf pun tyme tuh sbuk cerita sma kwan-kwan dea . malas urg ! haha . sejak dari tuh laa aku knal dea . slama aku ikut budak peace stay tdk plak aku pernah nmpk dea . hehe ! beshhhaaaa :PP
ohyaa . nama sayang aku neh ACAP , nama btul dea ASYRAF :) hehe . comel kn nama dea ? berrrr ~! 
tapi kwan-kwan dea pngil ''ABG TIGER'' . mathay :D hmm , dea neh bnyk kwan pmpuan . first tyme aku dpt boyfriend yg bnyk kwan pmpuan neh . aku x kesah tuh smua , yg pnting dea SETIA sma aku sedja . Aku sukaa kat peragai dea yg KUAT MENYANYI , haha . if kami b'call dea slalu nyanyikan aku . dea neh seorang yg cool & chill jak . dea x pernah mrh kt aku . pernah laa tyme first aku & dea couple . hmm . sbb nya ada urg kasih buruk-buruk aku kt dea . tp mybe slh aku jugak . sbb tyme tuh aku tipu dea . aku ingtkan aku couple dngn dea tuh cuma main-main tp terserius laa pulak . yaiii :))
Kami pernah break sekali dulu , sbb msalah tuh . aku pun ok-ok jak laa . mlas mauu kasih besar-besarkn msalah , so mlas laa aku mlawan . tyme tuh aku sedar yg dea bkan t'baik untk aku . TAPI ..... dea dtg blik kat aku !! dea mntk maaf kat aku . tiba-tiba jak aku mengalirkan air mata . huhh . aku xtau knpa aku boleh mnangis tyme tuh . pdahal tyme tuh aku benci kt dea . hmm . sejak hari tuh dea slalu call aku mcm dulu .
Dari hari ke hari , aku rasa yg aku mula sayang kat dea neh . sejak dea wujud dlm edup aku , aku yg slalu sedih , m'nngis n blablabla tuh hilang . bila aku sama-sama kat dea aku happy ! dea faham aku , and aku faham dea . Aku berharap dea laa cinta terakhir aku . walaupun dea bukan cinta pertama aku . HAHA ~! jiwang kans saya neh ? bluekkk :PP
 Hurpmm . cmpai cne sedja dulu aku story about him okey ? saya mau online lagi . 
Babaii :))                                                                                

Older Post | Newer Post