Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Miss Mustache♥
Diary Mustache Linkies Credit




~ CINTAKU DIPERMAINKAN :((
Thursday 12 January 2012 | 0 comments

:: aKu Takenby Bebeh aLong ::

   Tidakkah kau tahu sayang
   Betapa ku sayang padamu
   Engkaulah insan yang ku cinta
   Untuk selama-lamanya

   Tapi disebaliknya apa
  Yang kau berikan padaku
   Kasih dan sayang kini tiada
    Pilunya di hatiku

   Kini kau berubah
   Kau tak seperti dulu
   Mengapa sayang mengapa
    Engkau jadi begini

   Kini aku menyesal menyintaimu
   Kerana cintaku dipermainkan secukup-cukupnya
   Hampalah hatiku dalam percintaan
  Engkau membuatku tidak mahu bercinta lagi sayang

   Mengapa engkau permainkan
  Cinta yang sudah kita bina
  Kini kalau tak sayang lagi
  Berterus terang padaku

   Janganlah engkau menyiksa aku
  Tak sanggup lagi ku menanggung
   Dugaan cinta yang kau beri
   Terhadap diriku

S  akitnya hatiku
  Sampainya hatimu
  Kau tidak melayan diriku
  Seperti dahulu

   Cuba kau rasakan apa yang telah ku rasa
   Kini pasti kau juga akan menyesali cintaku
   Kini airmata pun mula mengalir
   Engkau masih belum berubah engkau tetap sama

  Kini aku meminta maaf
  Kerana hatiku dah tertutup
  Untuk dirimu oh sayang
  Lepaskan aku, bebaskan aku
  Pergilah sayang, jangan kembali lagiCintaku dipermainkan <3

Older Post | Newer Post